Skocz do zawartości




Zdjęcie

Regulamin Eventis Role Play


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Wilhelm

Wilhelm

    Pick up the fucking phone!

  • Administrators
  • 14 postów

Napisany 21 November 2017 - 10:31

Regulamin Eventis Role Play

 

 

 

Pkt. 1 Ogólne informacje.

 

 

§1. Niniejszy regulamin jest aktualnie obowiązującym spisem zasad panujących na serwerze.

§2. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, zalogowanie się na serwer jest równoznaczne z jego akceptacją.

§3. Właścicielem projektu i jego twórcą jest Wilhelm, osoby wchodzące w skład zarządu są współtwórcami projektu.

§4. W skład ekipy, wchodzą: Administratorzy, Game Master`zy, Moderatorowie, Supporterzy oraz Graficy. 

§5. Każdy użytkownik ma prawo do odwołania się od decyzji członka ekipy stopnia niższego niż GM-1, nie licząc blokady całego konta.

§6. Na serwerze zabrania się publikacji danych osobowych użytkowników bez ich zgody. 

§7. Format rozgrywki na serwerze to Role Play.

 

 

 

 

Pkt. 2 Definicje.

 

 

RP -  Role Play jest to wcielanie się w rolę swojej postaci, odgrywanie jej zachowań, zaistniałych

sytuacji i okoliczności. Wszystko w granicach rozsądku i zachowań zbliżonych do realnego świata.

DM - Death Match zabijanie przypadkowych osób często bez powodu i w skutek celowy.

IC - In Character są to informacje związane z rogrywką RP, naszą postacią jej życiem otoczeniem i są informacjami tylko zawartymi w grze.

OOC - Out Of Character są to informacje nie związane z grą i naszą postacią, np informacja "Z.w idę na obiad" zawarta na czacie OOC.

Jak i też rozmowy na innych komunikatorach czy też czatach z pominięciem rozgrywki IC i czatów IC.

IG - In Game jest to wszystko co zawiera się w grze.

MG - Meta Gaming jest to wykorzystywanie informacji IC zdobytych drogą OOC lub przekładanie informacji OOC na IC.

PG - Power Gaming jest to wymuszanie rozgrywki na innej osobie bez jej zgody bądź wiedzy np: próba zabicia go i zabrania mu całego majątku.

Non RP - Non Role Play gaming, jest to zachowanie odbiegające od gry RP, łamiące jej podstawowe prawa i zasady. Np kobieta w szpilkach

biega sprintem i boksem rozkłada każdego w grze lub policja zatrzymuje cię do kontroli której się poddajesz, jesteś obezwładniony ale

mimo to zaczynasz ucieczkę lub walkę z policją. 

GM - Game Master jest to osoba moderująca grę z ramienia zespołu serwera. Game Master może być stopnia 5-1, z czego 5 to najniższy stopień a 1 to najwyższy.

 

CK - Car Kill jest to zabijanie innych graczy za pomocą samochodu.

CK2 - Character Kill jest to śmierć postaci i jej zablokowanie, poprzez odpowiednie rozegranie akcji z daną grupą przestępczą

lub porządkową i zgoda na to jej właściciela przy użyciu jednego z Game Masterów stopnia odpowiedniego. 

SK - Spawn Kill jest to celowe lub też nie zabijanie osób trzecich na ich spawnie docelowym. 

TK - Team Kill jest to zabijanie członków swojej organizacji bez powodu. Np gdy ktoś ma taki kaprys bo kogoś nie lubi OOC.

RK - Revange Kill jet to zabicie z zemsty. Np ktoś nas pobił i okradł gdy straciliśmy przytomność i tego nie możemy wiedzieć/pamiętać.

Ale mimo to po takiej akcji od razu odnajdujemy taką osobę i ją zabijamy z chęci zemsty.

HK - Heli Kill zabijanie innych graczy za pomocą helikoptera nie ważne czy to śmigła czy jego broń.

NK - Ninia Killing zabijanie w formie natychmiastowej za pomocą np snajperki czy pasywnej umiejętności noża.

CN - Celebrity Name jest to wykorzystywanie imion i nazwisk znanych osób z gier czy też świata realnego jako własnych. 

NJ - Ninia Jacking jest to kradzież auta w momencie gdy ktoś w nim siedzi bez odegrania odpowiedniej akcji IC z taką osobą.

 

BW - Brutaly Wounded jest to nic innego jak brutalna śmierć (tymczasowa). Czyli poważne zranienie postaci wyłączające ją na jakiś czas z gry.

BH - Bunny Hopping jest to wykonywanie ciągłej serii skoków swoją postacią by przyspieszyć prędkość poruszania się.

BH2 - Bike Bunny Hoping jest to wykonywanie nie możliwych lub ciągłych skoków za pomocą roweru w celu nie realnej zabawy.

CR- Chicken Runing jest to bieganie w okół osoby która próbuje nas uderzyć lub postrzelić w formie trolowania.

DB - Drive By jest to strzelanie z ruchomego pojazdu do innych pojazdów lub graczy czy też dla zabawy.

BU/BA  - Bug Using / Bug Abushing jest to wykorzystywanie błędów serwera lub klienta SA-MP dla własnych korzyści.

BE - Ban Evading jest to próba ominięcia bana/kary lub jego omijanie.

AJ - Admin Jail jest to miejsce kary dla gracza łamiącego zasady, nałożona przez Game Mastera.

MK - Multi Konto jest to posiadanie więcej niż jednego konta globalnego lub współdzielenie go bez wiedzy i zgody Administracji.

AFK - Avay From Keybord  jet to odejście od klawiatura gry takie zaraz wracam.

ACC - Account jest to konto główne gracza. 

 

Ban - Jest to blokada postaci czasowa lub na stałe.

PB - Perm Ban jest to blokada całego konta na stałe. 

 

§1. Wykorzystywanie/stosowanie pojęć takich jak DM, MG, Non RP, CK, SK, TK, RK, HK, NK, CN, NJ, BH,

BH2, CR, DB, BU,BA, BE, MK, PG jest surowo zabronione pod karą bana na postać bądź konto.

 

§2. Wykorzystanie pojęć takich jak CK2, HK, NK, DB, MK jest dozwolone tylko za zgodą Administracji/Zarządu,

niektóre z nich wymagają zgody obu stron postępowania i odpowiedniego odegrania tego drogą IC.

 

 

 

Pkt. 3 Konta i postacie.

 

 

§1. Każdy gracz posiada jedno konto globalne którego loginem jest Nick na jakim wszedł do gry po raz pierwszy i się zarejestrował.

§2. Multi Konta są zabronione, odstępstwem od tej reguły jest uzasadnione podanie złożone do Administracji/Zarządu i jego uchylenie.

§3. Na każdym koncie istnieć mogą 3 nie zależne postacie, spokrewnione ze sobą bądź też i nie. 

§4. Konta stworzone na serwerze są własnością Eventis Role Play. Gracz jest właścicielem czasu spędzonego na nich.

§5. Administracja/Zarząd nie ma dostępu do twojego hasła, więc nie obawiaj się o nie.

§6. Sprzedaż, wymiana konta, majątku lub przelewanie jest kategorycznie zabroniona pod karą Perm Bana.

§7. Próba ominięcia systemu kont lub racjonalnego zastosowania ich działania skutkować będzie Perm Banem. 

§8. Zawartość konta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia bugu i jego niwelacji, oszustw ze strony gracza,

uzasadnionej interwencji GM/Administracji/Zarządu lub odegrania odpowiedniej akcji In Game.

 

 

 

 

Pkt. 4 Rozgrywka.

 

 

§1. Akcje typu DB, CK2, TK, HK, PG są dozwolone tylko za zgodą GM/Administracji/Zarządu za zgodą obu stron postępowania.

§2. Akcje typu CK2, PG muszą być udokumentowane w formie SS i notatki ze zdarzenia wrzucone na forum w odpowiedni dział.

§3. Akcje występujące w Pkt 4 §1. §2. muszą mieć uzasadnienie In Character i być odpowiednio odegrane In Game.

§4. Używanie nagminnie wulgaryzmów In Game jeżeli obie strony postępowania nie są zaangażowane w taką

formę konfliktu i nie wyrażają na to zgody jest kategorycznie zabronine.

§5. Jeżeli nie jesteś stroną postępowania w Pkt 4 §4. i nie wyrażasz zgody na wulgarną formę rozgrywki, możesz ją w

takim momencie opuścić informując o tym na czacie Out Of Character, uzasadniając to brakiem wyrażenia zgody na taką

formę rozgrywki z użyciem nagminnej przemocy słownej. Nie poniesiesz za to żadnych konsekwencji jeżeli masz to

udokumentowane w formie SS z takowym oświadczeniem i wulgaryzmami ze strony przeciwnej. 

§6. Ucieczka z rozgrywki poprzez AFK, wylogowanie się czy inną formę celową bądź też i przypadkową, bez szybkiego

dokończenia akcji lub odpowiedniego zrewanżowania jej, będzie skutkować adekwatną karą do odgrywanej akcji bez możliwości apelacji.

§7. Jeżeli gracz jest uczestnikiem odgrywanej akcji jest zobowiązany do poddania się jej czynnością w stopniu rozsądnym i adekwatnym

do odgrywanej akcji z pominięciem Power Gaming`u i konieczności zgody GM/Administraci/Zarządu.

 

 

 

Pkt. 5 Interakcja z graczami.

 

 

§1. Wchodząc w Interakcję z innym graczem czy grupą trzeba przyjąć z góry założenie możliwego przebiegu takiej rozgrywki.

§2. Sugerując się Pkt. 5 §1 sami podejmujemy decyzję zanim dojdzie do interakcji czy chcemy w nią wchodzić.

§3. Jeżeli nie doszło jeszcze do interakcji a nie chcesz być jej stroną postępowania, opuść jej możliwy zasięg działania natychmiast.

§4. Jeżeli wszedłeś już w interakcję nie możesz się z niej wycofać poza Pkt. 4 §1, §2, §3, §4.

§5. Interakcje obejmuje cały regulamin, regulamin grup i frakcji, zdrowy rozsądek i ograniczenia skryptowe czy też zasady RP.

§6. Grupy przestępcze nie mogą wejść w interakcję o charakterze przestępczym z grupami wykonującymi usługę w swoim zakresie na ich terenie.

§7. Odstępstwem od Pkt.5 §6 jest moment w którym takowa osoba sama zacznie interakcję z takową grupą celowo i świadomie o jej charakterze.

§8. Odstępstwem od Pkt.5 §6, §7 jestem moment w którym takowa osoba wymusi bezpośrednio interakcję np uszkadzając komuś samochód.

 

 

 

 

Pkt. 6 Organizacje przestępcze.

 

§1. Organizacje nie mogą się jawnie ogłaszać, mogą za to sugerować swoją działalność.

§2. Organizacje nie mogą wymuszać na każdej napotkanej osobie interakcji o charakterze przestępczym.

§3. Podszywanie się pod organizację przestępczą jest niedozwolone.

§4. Korzystanie z przywilejów organizacji przestępczych nie będąc w niej jest niedozwolone.

§5. Bycie w więcej niż jednej organizacji przestępczej jest niedozwolone. 

§6. Organizacja przestępcza nie może mieć siedziby w centrum gry, spawnu.

§7. Organizacja przestępcza może być usunięta z powodu licznych naruszeń regulaminu lub sporych nadużyć.

§8. Lider organizacji odpowiada za swoich ludzi i ponosi za nich pełną odpowiedzialność zbiorową.

 

 

 

 

Pkt. 7 Budynki i Interiory.

 

§1. Budynek zajęty in game musi być zajęty zgodnie z jego przeznaczeniem tzn: wieżowiec w centrum duży lokal, mała przyczepa mały pokoik.

§2. Budynek zajęty nie może odbiegać od realiów i zasad RP tzn: duży wieżowiec w środku stodoła czy też mały pokoik ze wsi, mała przyczepa willa z basenami.

§3. Jeżeli Cię nie stać na rozbudowę małego lokalu w dużym wieżowcu do rozmiarów apartamentowca, nie zajmuj go.

§4. Jeżeli budynek/dom ma więcej niż jedno wejście i jest już zajęty, zajęcie drugich drzwi jest nie możliwe bez zgody pozostałych właścicieli.

§5. Pkt. 7 §4 nie dotyczy wieżowców, galerii, bloków. 

§6. Wejście do budynku musi być zgodne z regulaminem/poradnikiem odnośnie budynków / interiorów.

§7. Interior w remoncie musi być zamknięty i opisany z odpowiednią notatką na ten temat.

§8. Nowo stworzony interior musi być zamknięty i opisany jak w przypadku remontu.

§9. Interior nie może być otwarty bez ścian czy podłóg przez które można bezpośrednio spaść.

§10. Wejście do budynku nie może się znajdować w strategicznych budynkach frakcji.

§11. Wejście do budynku nie może się znajdować w zbyt wielkiej odległości od drzwi czy też całkiem poza obszarem drzwi.

§12. Budynki łamiące którykolwiek z pkt regulaminu czy też nie zgodne z poradnikiem ich budowy będą usunięte bez podawania przyczyny.

§13. Osoby celowo łamiące którykolwiek z pkt regulaminu mogą też otrzymać karę na postać/konto. 

§14. Budynki usunięte z powodu łamania regulaminu nie są zwracane czy rekompensowane ich właścicielowi.

 

 

 

Pkt. 8 Pojazdy i ruch.

 

 

§1. Ruch na serwerze mamy prawostronny.

§2. Auta niesprawne, nie kompletne mogą być odholowane czy też może być nałożony na ich kierowcę mandat.

§3. Tuning led, nitro jest nie legalny.

§4. Pojazdy blokujące drogę, źle zaparkowane mogą być odholowane.  

§5. Kierowcy biorący udział w kolizji, wypadku są zobowiązani do odegrania takowej akcji i dogadania się między sobą.

§6. Jeżeli osoba ucieka z miejsca kolizji, wypadku to może się liczyć z surowymi karami ze strony LSPD.

§7. Jeżeli kierowca posiadał BW i mimo to ucieka z miejsca zdarzenia dopuszcza się Non RP.

§8. Osoby trzecie widzące BW są zobowiązane do wezwania służb ratunkowych.

§9. Kierowcy nie posiadający prawa jazdy mogą się liczyć z karą więzienia czy też sporym mandatem.

§10. Pojazd biorący udział w nielegalnej czynności może być odholowany.

§11. Na kierowcach łamiących zasady ruchu drogowego może być nałożony mandat karny z pkt karnymi.

  






0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników